Leikvang er en rødmalt, liten privat barnehage som ligger sentralt til på Langestrand i Larvik. Med kort vei til sjø, ferskvann, Larvik sentrum, skole, skiløyper, akebakke og Bøkeskogen m.m.

Vi har 28 plasser til barn i alder 0-6 år. Her hos oss legger vi stor vekt på hverdagen for barna. Der de skal få oppleve trygghet, fellesskap og omsorg.

Vi vil være tydelige og nærværende voksne, som gir barna trygge rammer HVER DAG. Leikvang skal være et godt sted å være for både små og store, og vi legger vekt på gode naturopplevelser året rundt.

Barna skal oppleve glede, og føle seg betydningsfull og velkommen hos oss. Vi vil skape barndomsminner ved å bry oss om hverandre, være en del av fellesskapet og føle at jeg er ok uavhengig av prestasjoner.